0 szt., 0,00Do kasy

——————————————————- Już od 200 zł przesyłka kurierska GRATIS —- Dotyczy przesyłki kurierskiej za przedpłatą ——————————————————-

FAQ

Jeżeli nie znalazłaś/eś odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami drogą e-mailową!

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:

1. Czy muszę posiadać konto w sklepie aby złożyć zamówienie?

Odp: Nie, w sklepie mogą złożyć zamówienie również osoby, które nie są zarejestrowane w sklepie.

2. Jak złożyć zamówienie w waszym sklepie ?

Odp: Jeżeli nie posiadasz konta w Naszym Sklepie, po prostu dodaj rzecz do koszyka w wybranym przez Ciebie rozmiarze. Następnie wybierz sposób wysyłki oraz płatności.

3. Jak długo trzeba czekać na zamówiony produkt ?

Odp: Jest to zależne od sposobu wysyłki. Najszybszą formą wysyłki jest kurier. Zamówienia realizowane przez POCZTĘ POLSKĄ złożone i opłacone do g. 9.00 standardowo są wysyłane tego samego dnia roboczego, zamówienia realizowane KURIEREM / POBRANIEM złożone do g. 12.00 również wysyłamy tego samego dnia roboczego.

4. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Odp: Jeśli zależy Ci na czasie lub chcesz obejrzeć konkretną rzecz – zapraszamy do kontaktu mailowego w celu umówienia terminu odbioru osobistego. Pracujemy w dni robocze w g. 9-15. Siedziba firmy mieści się Na ul. Laurowej 16 lokal U5 w Lublinie.

5. Jak mierzone są ubrania w Państwa sklepie?

Odp: Na płasko, bez naciąganie, w tabeli podane sa szerokości, aby uzyskać obwód, wymiary należy pomnożyć przez 2.

6. Czy jest możliwość otrzymania faktury VAT za zakupione przedmioty?

Odp: Oczywiście. Proszę o wybór takiej opcji podczas składania zamówienia.

7. Do kiedy mogę dokonać wpłaty?

Odp: Prosimy o dokonanie wpłaty do 7 dni. Jeżeli owy termin ma być przedłużony, prosimy o kontakt.

8. W jaki sposób można dokonać płatności za zakupiony przedmiot?

Odp: W chwili obecnej udostępniamy szybkie i bezpieczne płatności internetowe PayByNet oraz PayU, w tym płatności kartą, zapłacić możesz również przelewem na nasz numer konta. Znajdziesz go w dziale PŁATNOŚĆ. Ewentualnie zapłacić za pobraniem kurierowi przy doręczeniu przesyłki.

9. Czy wysyłacie za granicę?

Odp: Tak, jednak koszt wysyłki będzie znacząco różnił się. W celu ustalenia kwoty prosimy o kontakt drogą e-mailową.

10. Nie zdążyłam/em odebrać paczki, która wróciła już do nadawcy. Co zrobić?

Odp: Prosimy o niezwłoczny kontakt drogą e-mailową.

11. Paczka lub jej część zaginęła. Co zrobić?

Odp: Prosimy o niezwłoczny kontakt w celu złożenia reklamacji.

12. W jaki sposób mogę reklamować zakupiony towar?

Odp: Wszelkie informacje na temat reklamacji znajdziesz w dziale REKLAMACJA.

13. Czy moje dane osobowe są chronione?

Odp: Jak najbardziej. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w dziale POLITYKA PRYWATNOŚCI.

14. Czy mogę zmienić zamówienie przed wysłaniem przesyłki?

Odp: Prosimy o szybki kontakt pod adresem: monashe@monashe.pl

15. Czy można dokonywać zmian w zamówieniu?

Odp: Jeżeli zauważyłaś błąd w adresie, bądź inny, proszę skontaktuj się z nami: monashe@monashe.pl. Jeżeli chciałabyś dodać jakąś rzecz do zamówienia lub z jakiejś zrezygnować, zmienić formę płatności lub wysyłki – JEST TO MOŻLIWE – jeśli zamówienie ma status NOWE ZAMÓWIENIE, CZEKA NA WPŁATĘ lub jest W REALIZACJI – wyślij jak najszybciej maila z informacją o zmianach.



OK

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.